En ny människa

Hej! 
Idag så vaknade jag upp bredvid Vempa! Runt halv 2 lyckades vi ta oss upp ur sängen för att äta frulle, sen åkte vi hem till mig och hämtade lite grejjer och sen in till stan för att träna, men så blev icke fallet! då vi åkte omkring i ca 25 minuter för att leta parkeringsplats. När vi väl gav upp letandet efter gratis parkering så ställde vi oss och skrapade ihop 3kr i hopp om att det skulle ge oss minst 10 minuter. MEN SÅ SÅG JAG ATT DET VAR GRATIS PÅ LÖRDAGAR HIHOHA
 
Men sen så åkte vi hem till vempis ingen och åt kebabbb! 
Och nu har vi badat, rakat benen och haft ansiktsmask! Vi känner oss som nya människor båda två! 
 
Nu ska vi kika på en film och ha det myyys! 
 
Heroo
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda