Turkiet 2012!

 
Så här är en del av alla bilder jag tog! Jag orkade inte ladda ner alla bilder. 
Jag skulle ha skrivit nånting om varje bild också men så blev det inte! Men vi hittade en katt som vi döpte till Elton (det är samma katt på varje katt-bild), och vi har åkt en maaaassa rutschkanor! Så översiktsbilderna knäppte jag högst upp ifrån en rutschkana!
Och vi har badat väldigt mycket också! Och eftersom att det var absolut första utomlandsresan (förutom London resan) för mig som 18-åring så blev det en del drinkar också! Inte de bästa jag smakat i mitt liv, men helt okej! 
 
Jag har haft det jätte trevligt hela veckan iallafall och det var super fint väder varje dag så jag skulle inte tvivla en enda sekund på att åka tillbaka dit! 
 
Nu ska jag ta och gå och lägga mig iallafall, det är ju som sagt var första skoldagen imorgon... 
Godnatt!
 

Kommentarer
Heart emelie

japp, alla visningarna kom från dig, tack kompiz <3 jag kan ju alltid försöka övertala mamma att en katt passar jättebra in i vårt klassrum men jag vet inte hur det kommer gå:///

2012-08-22 @ 23:20:18
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda