regn, regn och åter regn

Det bara regnar och regnar heeeeela tiden! Vad är detta?! Jag vill bara tillbaka till Turkiet och dess värme ♥
 
Men nu är ju det en omöjlighet. Så jag sitter i köket hemma nu och väntar på att mamma ska bli klar med maten, så ska jag äta sen ska jag skicka ut mitt CV till alla butiker i Gävle så jag kanske får jobb någonstans... Sen ska jag plugga till körkortet! Så man kan ta det där förbannade kortet någon gång! 
 
Jag har dessutom fått lånat pappas Samsung Galaxy S3, så jag ska få välja mellan den och min bebis ifjun. Tror valet är ganska enkelt men kul att prova på en annan mobil! Dock är denna väldans bra så jag vet inte riktigt...
 
 
Men nu är maten klar! :):):)

Kommentarer
Heart emelie

LOL HEJ

2012-08-27 @ 14:11:19
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda