tju bré

HEj

Sitter hemma hos Sannis nu!
Tanken var ju att vi skulle kika på matchen hemma hos mig på bioduken, men nejnej, vi åkte hem till henne ist för att hon skulle äta! Och jag hade ingenting att äta, så jag beställde en kebabtallrik som jag åt till matchen...


Och brynäs vann ju såklart, inga konstigheter med det.
Två vinster kvar så har guldet hittat hem till Gävle igen!

Snaaaaaart så ska jag och Sanna hoppa på cyklarna och dra oss vidare hem till mig! Sen kanske Jesper, Oliver och Eric kommer så ska vi spela lite guitar hero! Men bara kanske, får se om mamma och pappa är snälla och tillåter det...
Så de ska ju bli ruligt!

Nu har jag ingenting att skriva mer.
bajbaj

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda