wordfeud

HEj
sitter i en datasal nu, HELT ENSAM FÖR MINA "KOMPISAR" TÄNKER INTE PÅ MIG SÅ DOM SÄTTER SIG DÄR JAG INTE FÅR PLATS, snyft





Men sitter och spelar med tobbe så det är lugnt. Har blivit lite beroende av det spelet om jag ska vara ärlig!

Men nu till något helt annat! Jag har ju haft värsta träningsveckan denna vecka! Har gymmat måndag och onsdag, ska göra det idag med, sen har jag även haft fotbollsträning i onsdags! Ska nog börja på det igen! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Så idag ska jag och tobbe fira våran aktiva vecka med en varsin kebabtallrik!

Efter det så ska vi nog kolla på några filmer och bara ligga och mysa heeela kvällen! och sova ut till 1 imorn tycker jag!

Pusshejs


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda