The Vampire diarie..

..Ska jag kika på snart!
Direkt efter jag har uppdaterat er om mitt OTROLIGt intressanta liv! ;)
Idag fick jag beröm av GörAn för mitt graf sak som jag gjorde idag på grafen :D blev faktiskt liite stolt (a) Men arg också när dom ska ta ännu en lördag från mig </3  INTE OK
Men sen efter Grafen så nästan sprang vi till matan, fast vi sprang nog lite för fort för stackars Gabb hann inte med :( FLÅT! ♥
Men efter att vi slafsat i oss skolmaten som ett gäng hungriga hyenor, så gick vi tillbaka till media, hade svenska och sen var det dags för filmkunskap. Där skrev jag hälften av en filmrecension på filmen "Awake", 808 ord tror jag att jag kom upp till... :D
Sen halvsprang jag till bussen och när jag kom hem så drog jag av mig dom tighta jeansen som jag hade på mig idag, och tog på mig ett par jäääätte mysia leggings istället! Och jag åt lite också, innan jag tog bussen hem till toppe! Sen fick jag skjuts hem av honom på hans flakmoppe!
en sån där fast 10 gånger fulare. haha kan ni tänka er mig sitta på flaket där med armarna över huvudet skrikandes "WOOOOOHHOOOOOOO" när det går 10 km/h i en nerförsbacke...? aahh...

Sen när jag väl kom hem så satt jag med mamma och pappa och tittade på idol, tyckte först att alla som sjöng i början lät bra, men sen när det var Mollys tur, OJOJOJ!

FYDRAÅTHELVETE vad bra hon var! Satt och flina lika fult som bard gjorde medans hon sjöng! och emellanåt så satt jag och gapade som anders gjorde...

haha men nu ska jag kika på ett avsnitt av The Vampire diaries!
Sen ska jag sova!

Pusshejs!

Kommentarer
Heart emelie

hahah vet faktiskt inte :D

åh molly var jättebraaaaaaaaaaaaa!

2011-09-30 @ 12:03:26
URL: http://emliah.blogg.se/
Heart gabriella

not cool, not cool at all....

sv; hahahah jadu ;););)

2011-10-01 @ 16:59:28
URL: http://annahgabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda