Matilda ♥ Vampire Diaries!

hade jag seriöst skrivit "HJÄLP DET ÄR NÅGON SOM FÖRSÖKER BRYTA SIG IN I MITT RUM OCH DÖDA MIG" så hade alla ba läst de sen bytt till nåns annan blogg...
har by the way vart o kikat på axels hockey match idag! tog med pappas kamera också, bytte objektiv också så att jag kunde zooma in extra mycket! ;)

innan vi åkte dit så ville jag visa hur cool objektivet var för tobs!




SÅG TVÅ ST AUDI A5 COUPÉ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





okej. Det går inte att lägga upp fler bilder -.-

skit samma!
Ska kika på Vampire Diaries nu ändå!
har sovmorgon till halv 10 imorn, så då kan jag kolla på ett avsnitt imorn bitti också =))))

pusshejs!

Kommentarer
Heart emelie

hehe oja, succéfilm :D

2011-10-10 @ 23:25:33
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda