It's going to be a nice day today!

Hej!
Till skillnad från tess och emelie så sitter jag hemma och inte gör NÅNTING! Helt otroligt vad skönt det är!
Tobbe är här han med, fast han spelar nå bil spel på sin telefon så han gör några bil ljud så jag låter honom vara.....
Skulle ju haft graf nu idag egentligen, men jag skrev till Göran och sa att jag planerat värsta mysiga sovmorgon tills idag, bara för att han sa att vi skulle vara det! (skrev inte precis sådär men ungefär...)
Men iaf, så då skrev han att vi skulle ju gå igenom illustrator, och eftersom jag är proffs på det så kunde jag stanna hemma ändå!!! :D
Så jag ska jobba hemma med det idag tänkte jag :)
Så jag börjar 10 över 2! Och tills dess så ska jag jobba lite med självporträttet plus att jag ska ladda ner sims 3 husdjur (a)

Hejdå!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda