apu

sitter på APU;n nu. HAR SÅ JÄKLA KULT
Det här får jag jobba med.....


iiiiiiiiiiiiinte så kult om jag får säga!

det är tur att min handledare är borta hela tiden så jag slipper han
ÅHHHÅ
älskar Göran för att han ska fixa ny apu plats till mig♥

Ska bara ta och skriva ut EN MASSA iPhone skydd till mig först (a)

HIHIHIHhihHIHi

Sen senare idag, när jag och pappa ska åka hem så ska vi hämta upp ett litet troll på vägen, Tessi ska nämligen följa med mig hem för hon ska prova på afrodansen ikväll! haha, efter det så kommer du förstå vad jag menar med skuttande apor! :D
Men hon ska iaf sova hos mig! och imorn så är det onsdag så då är det mediekommunikation sen psykologi, sen slutar vi♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kanske blir fotbollsträning imorn, annars ska jag vara med sweety =)♥



men nu måste jag joppa!

Pusshejs

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda