APU

Sitter på apun nu, har precis ätit! Haha pannkakor och en mellan strips från max! ;) gott!
Sen så var det nån dum jävel som tog med sig kakor hit också! Hoppas han inte förväntar sig att få ta med några hem igen... Jag jobbar faktiskt till 5! Måste ju ha någon energi!
Har iaf skrivit ut alla mina iPhone skydd nu! Dock så blev det nå fel på 3 av dom... Men har fortfarande typ...34(?) st kvar... :)))
Senare idag så ska jag hem och äta sen åka och gymma med pappa och tobbe! Känns verkligen som att jag behöver det! Börjar tjocka på mig.

Men nu ska jag ta hand om mina söööööta monster i Monster Petshop och mina drakar i DragonVale!
Hihihihihihihihihihi

Pusshejs!

Har målat naglarna föressten... ;)


Kommentarer
Heart tess

sällan du och dina drakar o monster ;D

och fina naglar söt!! <3333333333

2011-10-11 @ 20:13:30
URL: http://tesssjberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda