That's when we all win

åh är som beroende av en ny låt som Tobbe spelade upp för mig igår!


och videon är ju snygg den med!


Idag vaknade jag iallafall upp hemma hos bebis! Han skulle på halkkörning idag klockan 10 så jag fick skjuts hem så efter frukost så tittade jag på någon psykisk film som lillebror min kollade på... vet inte riktigt varför men!
När den var slut så gick jag upp och laddade hem några filmer, bland annat mean girls (a) Så den tittade jag på tills mamma kom hem, för då åkte jag upp med henne på köpis :)
Ska nog kolla på antingen Baksmällan 2 eller Material girls nu eller kanske båda och? ;)
Sen när pappa kommer hem ska jag TVINGA honom till att fixa sims 3 djur till mig! (a)

Pusshejs!

Kommentarer
Heart Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg!

allt bra? :)

/ http://smnmode.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda