happi girl

Har vart en helt okej vecka tycker jag!
Chill måndag med rörlig bild hela dagen fram till klockan 2!
Chill tisdag med APU, började 9 slutade 11!
Chill onsdag med två lektioner! slutade 10 i 1!
Chill torsdag med helt ok graf på morgonen, NICE lunch då girlsen åkte till bik bok och shoppade lite på deras 50% rabatts dag! jag köpte ett linne, en skjorta och en stickad tröja, men orkar inte visa dom! sen svenska och efter det 1 och en halv underhållande timmar på filmkunskapen!
Chill fredag imorn med bara filmkunskap på morgonen till halv 11! ska redovisa våran lilla grupps projekt som vi hållt på med 3-4 veckor ungefär, så lägger upp videorna här sen....! :D

Helt OK alltså!

Imorn är det ju som sagt fredag, då när jag slutat så ska jag hem och möjligtvis städa övervåningen och källaren och tjäna 200 kr! Sen resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på! Kanske fira en helt OK vecka med en kebabtallrik kanske... och efter det springa till gymmet!!
Låter inte så tokigt, eller hur????

Nu ska jag iallafall läsa ut dom 10 sidorna jag har kvar i boken! Sen ska jag lova mig själv att skriva bokrecension imorgon.

Puss godnatt!

(Jag inatt)


Kommentarer
Heart emelie

hahahahahahahahahahhaha i am a king

2011-11-10 @ 22:53:34
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda