00:56

En kväll hörde fadern i familjen hur sonen bad sin nattbönen och hur han avslutade med,

- Gud välsigne mamma. Gud välsigne pappa. Gud välsigne mormor. Hej då morfar.

Det här tyckte fadern var lite besynnerligt, men han brydde sig inte så mycket om det. Nästa dag dog morfar.

Två månader senare hörde fadern igen hur sonen bad sin nattbön,

- Gud välsigne mamma. Gud välsigne pappa. Hej då mormor.

- Och dagen därpå dog mormor. fadern blev mer och mer upprörd över situationen.

Två veckor senare bad sonen,

- Gud välsigne mamma. Hej då pappa.

Fadern höll nästan på att få en hjärtattack. Han sa inget, men följande dag gick han upp tidigt så att han skulle klara sej ifrån den värsta morgontrafiken till jobbet. Där stannade han hela dagen. När klockan passerat midnatt vågade han sig hem, ganska stärkt av att ha överlevt dagen! Väl hemkommen så ursäktade han sig för sin fru och sa,

- Jag är ledsen älskling. Jag har haft en jävla dag på jobbet.

- Har du har haft en jävla dag!? Skrek frun. Min dag började med att brevbäraren föll ned och dog här utanför dörren!





Är gaaaanska så trött nu känner jag! Har varit vaken sedan klockan 8 halv 9 typ! Pappa fixade Sims 3 Djur till mig så jag har spelat det ett tag nu (a) KULT

min lilla vovvis♥

Imorgon ska jag bakabakabaka! Mamma fyller år nästa vecka så jag ska baka lite tills på söndag då vi ska fira henne. Sen så kommer ju min kära morfar på besök imorn så ska baka en banankaka till han och hans... haha kompis? Det är nån tant han är med men dom är inte gift eller ihop eller nå sånt, dom FLÖRTAR lite bara! haha morfar....... iaf! så ska jag bjuda dom på det imorn! Plus att Elsa följer med dom hit! åh saknar min lilla vovve!
Sen på kvällen ska jag på hockey match med Sanna! :D
Nu ska jag iaf sova!

Godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda