snö, i maj?!

aaaa sitter i en datakunskap med martina och emelie nu, & klockan är 12:56.
Imorse vaknade jag av att jag fick ett sms av bebis :) så ja kolla på klockan för att kolla hur mycket den var, det stod 07:56. Det tog ett tag för mig innan jag verkligen förstod att jag hade försovit mig och behövde gå till bussen om 10 minuter.. Så jag kastade mig upp ur sängen och tog på mig första bästa och sprang in på toa och borstade tänderna fort som tusan!
Sen sprang jag ner och hällde upp ett glas mjölk och hällde i mig alla mina pills.. D-vitamin, Omega-3, kalk & alg tabletter + p-piller
kanske ska ta och skaffa B-vitamin också... HIHI
Alla kör ju med "Hiss & Diss" numera så jag kör på "Plus & Minus" istället!


(+) Det är 2 veckor kvar tills min birthday
(+) Jag slutar snart för dagen
(+) Det är dansuppvisning på lördag!
(+) Mina naglar har inte gått av än!

(-) Det är dansuppvisning på lördag! nervööööös
(-) Det snöade idag.................
(-) Föööör mycket saker att göra
(-) Har inte tillräckligt mycket pengar...

Nej men nu ska jag faktiskt börja fundera ut vad jag ska göra med "Individuell praktisk slutuppgift.." hmmm... Man ska skriva om "Må bra, hälsa, friskfaktorer, fritid, relationer, självkänsla, mångfald, skola, samhälle, framtid & arbetsmiljö" alltså välja nånting av det.

Kommentarer
Heart lovisa

sv: tak såmkt:D

2011-05-03 @ 14:22:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda