monday morning

ligger i sängen nu och typ halvt sover..
kom på nyss att jag skulle gjort klart min filmanalys i helgen, meeen det har ju inte blivit av...
och fick sms nyss att vi börjar klockan 10, vilket är bra så man slipper vänta ända till halv 2 -.-
När jag vaknade imorse så trodde jag att vädret skulle vara fantastiskt fint! Visst, det ser ut som det men det är det inte. Det blåser typ i minus grader....
jaja, alltid finns det ju nånting att klaga på!

Nu ska jag iaf plocka undan de två tons kläder som ligger på mitt golv, förhoppningsvis så hittar jag något passande att ha på mig.. Sen är det väl dags att åka till skolan!

Pusshejs

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda