mondag

öh
fick ett mail ?

Tydligen så har jag typ vunnit ett presentkort :)))))


Menmen, idag är det alltså mOndag, och idag började dagen med en matte lektion, men det var egentligen ingen idé eftersom den lektionen bara var till för de som hade rester..
Men sen hade vi engelska, jag och gabbi skulle ha bokprat men vi hade ingen bok så vi fick läsa nån väldigt liten pocket istället..
Sen lunch, träffade på dennis så passade på att säga grattis till honom eftersom han fyller år idag!

Efter lunch så gick vi tillbaka till media och jag visade martina och emelie min film!
Sen satte vi oss vid en data och blev kvar där tills mediekunskapen blev klar, och på den så redigerade jag klart min film, så nu är den färdig redigerad och utbränd på en skiva!
PERFA

Men nu ska jag leka med Älskling!

pusshejs

Kommentarer
Heart Fotograf Nathalie Agnekil

Hej! Jag är inte för att "spamma" men jag måste snabbt bli av med mina inbjudningar till Bloggsvar eftersom de snart försvinner. Därför lottar jag nu ut 3 inbjudningar på min blogg! Om du vill vara med i utlottningen, klicka här; http://softecho.blogg.se/2011/may/utlottning-inbjudan-till-bloggsvar.html



Nathalie Agnekil

2011-05-24 @ 22:31:30
URL: http://softecho.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda