lite nytt

jag, tess och gabbi va ju på stan igår, och jag köpte lite grejer då ju som sagt var! Ett par shorts från gina, som jag ska ha på mig idag! :)
-->
visste ju inte riktigt hur jag skulle stå men... ja! shortsen från igår och sen tröjan fick jag av bebis :)
Sen köpte jag även en ear cuff, en lika som gabbi (a) från glitter! 29:- äääälskar ju billiga saker!

ja, där har ni alltså den, + mitt fula tryne!
Jag köpte även en vit tight tröja, och en jeans jacka, men den åkte jag med till köpis och lämna tillbaka.....
Men nu ska jag typ sätta mig vid tvn eller nå, börjar ju 10..

Pusshejs!

Kommentarer
Heart Gabriella

sv; taaaackckkk:* och NEEEEJ :O:(<33333

2011-05-17 @ 20:45:55
URL: http://annahgabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda