fredag / lördag / söndag




hahhaha aaaaahh ;)

var ju ett tag sen jag uppdaterade nu... Så tänkte göra det nu innan jag går och lägger mig!


I fredags efter lunchen så gick vi ut och la oss på gräsmattan jag och gabbi och sooola lite! Samtidigt som vi kikade på en massa humlor äta av maskrosorna....


Sen efter skolan så åkte vi ner på stan en snabbis för gabbi skulle lämna tillbaka nån bok och jag hade inget annat för mig så jag följde med!
Väl på stan så köpte vi en varsin låda med jordgubbar! som vi satt och mumsade på en stund! :D


HAHA mitt feta finger som hamna iför kameran.......
och sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, sen på kvällen så kom tobbe förbi och sov över :)



I lördags så var jag med tobbe en stund, sen efter frukost så åkte han hem till sig och höll på med epan lite grann, medans jag städade övervåningen, som jag kom på nu att jag redan skrivit om ;)
och det blev ingen bio.. MEN vi kollade på pirates of the carrabian 1 eller hur det stavas iaf på bioduken här hemma!
och till det så blev det ju såklart en maaaassa gottigoott!! nog för att mitt godislöfte försvann på köpet men... VÄRT DET!



plus 15 kronors godis till det!!



Idag så har jag varit med tobbe hela dagen eftersom det är våran månadsdag idag :) 16 månader
Men vi har inte alls gjort så mycket, blev mest att leka lite med fotbollen + tennisbollen och sola lite. Fast vi promenerade faktiskt också en liten sväng!! i mina easytone.. Så har jag inte träningsvärk in da butt imorn så blir jag besviken på mig själv..

SÖNDAGENS facelook, tobbes keps :)

tobbe säger HEJ

alltså dom hemsöker mig......................


Nu ska jag sova!

GODNATT

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda