trötter

ligger i sängen nu, klockan är 01.31.. borde sova. fast vafan, har ju knappast nån anledning till att gå upp tidigt imorn ändå satt
fick veta av tobbe att han har tre sommarjobb nu.

har inte skrivit på en vecka nu snart, men tänkte skriva lite så att nån rolig typ får något tråkigt att läsa

i onsdags så hade vi typ klassens dag, och då pratade vi i 15 minuter i klassrummet sen var vi ute och spöade B-arna i brännboll, sen i
torsdags hade vi skolavslutning och samlades vid klockan 9 i aulan och lyssna på rektorn i 15 minuter ungefär sen gick vi till klassrummet och fick betyg!


tog bilderna av theres :)

efter det så åkte jag med gabbi och theres till stan, gabbi skulle kolla på jazz ettorna när dom skulle uppträda eller nå, så vi följde med, men hon hade hört fel, det var klockan 12, inte 11.. så vi gick ner på stan så kom tobbe dit sen åkte jag och han hem till honom, fast jag vet inte meningen med det eftersom vi inte ens hann ta av oss skorna innan vi skulle åka in till stan igen, evve skulle ju ta studenten! så vi stod där och såg på när alla de lyckliga 3orna sprang ut ur vasa och skrek av glädje, medans man själv har två år kvar...........................
sen åkte vi hem till tobbe igen och åt en massa god mat och sen var det fika! orkar inte lägga in bild på det nu dock.
I fredags så sov jag hos tobbe, av någon okänd anledning eftersom tobbe skulle upp halv 7 morgonen efter... men när han hade åkt till skolan så kom pappa och hämtade mig och direkt när jag kom hem så slängde jag mig i sängen och sov till 11. vaknade av att tobbe ringde på dörren, då hade vi båda sommarlov!

i lördags så vet jag inte riktigt vad vi gjorde, sola säkert, men lite senare på dagen så åkte vi till gavleån nedanför robin, för tobbe hade utmanat sin pappa att han skulle kunna bada för en tjuga. Det slutade med att båda badade och att jag fick stå och knäppa kort och skratta på sidan om. Fast jag skrattade bara tills de båda hade dykt i vattnet och tobbes pappa kom upp ur vattnet med ett hål i pannan medans blodet forsade ut.
På kvällen så kolla jag och tobbe på "The green mile" , fast jag somna efter typ hälften... (a) men har sett den typ 100 gånger så det gör inte så mycket :)

Idag så åkte tobbe rätt så tidigt, för han skulle vara med robin. Sen så blev jag lite sur på mamma så jag skulle ta en liten promenad, men jag hann inte så långt precis innan det började SPÖregna! men jag hann mig under ett tak innan det började åska och blixtra och dundra och allt det där. När regnet lättade upp lite så passade jag på att promenera hemmåt, när jag kommit ungefär 15 meter så spöregnade det igen. JÄTTE KUL!
kom hem och såg ut som en ny badad katt typ. håret låg slickat mot kinderna och mamma skrattade åt mig ._.

Jaja, sen blev det ju lagomt fint väder igen så vi grilla lite korv innan vi åkte hem till min kusin för att fira att han fyller 18 år imorn!
Passade på att plocka lite jordgubbar av dom (a) och nästan spöa födelsedagsbarnet i biljard!

Sen har jag legat här och läst lite! snacka om sommar vana...!

Men nu ska jag sova!

Godnatt

Kommentarer
Heart tess

sv; hahah men joo den sitter i blomman! :'D



jag läste ALLT! gud va duktig jag är! (a) <3333

2011-06-13 @ 16:52:49
URL: http://tesssjberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda