so far so good

helo!
ligger i fåtöljen nu och kollar på "extrema samlare".. helt gaaaaaalet va grejer dom har!
har precis ätit lite kebab också (a)
Idag har jag vart ute och preomenerat igen! 3.5 km på 35 minuter! :) ganska stolt över mig själv (a)
efter det så gjorde ja iordning en liten fruktsallad med äpple, nektarin och jordgubbar (a)




och till det så åt jag två löskokta ägg och varm choklad!



Efter frukosten så åkte vi hem till min mormor! mamma körde på motorvägen, och sen körde jag på vanliga vägen efter motorvägen :D hihihi

väl där passade vi på att fika lite (a)




haha så söt ♥



Taggar grymt inför imorn också!



Men nu ska ja fortsätta kika på tv!

Pusshejs

Your image is loading...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda