longboard

heeeej

ligger i sängen nu, klockan är 9.21 och jag har fixat med ungefär 4 inlägg... har lagt ett i utkast, och två tidsinställda tror jag... plus det jag gör nu :) ska även göra ett till efter detta, för gårdagen!

idag har jag vart med tobbe ett tag, han köpte en longboard, om det var igår eller förrgår minns jag inte. Men så då har vi iaf åkt en massa på den! samtidigt som den andra knäppt kort på den andra (a)



två bilder av de 1000000 bilder vi tog :D

Sen åkte han iaf och skulle vara med en kompis.
så då, eftersom jag hade lite ont i huvudet, blev det så att jag låg inne på sängen och kollade på filmer! myyys
jaa, det va väl i princip min dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda