no idea...

HeJ!!
Vad ska ni göra på nyår då???
Själv har jag ingen aning, har lite panik faktiskt.
Hoppas bara att jag inte behöver spendera nyår här hemma...


Uschabuscha...
Ligger och tittar lite halvt på x-men nu! hihi var så länge sen man såg den så är väl bra att uppdatera minnet lite.
Vet inte riktigt hur jag tänkte häromdagen då jag laddade ner 50 filmer som jag aldrig sett.. Kan ju stryka av 2 st iaf efter x-men! 48 kvar...
Haha jaja, jag kommer ju inte få slut på något att göra iaf! "haha"

Sen har jag hållit på heeeeeela morgonen med att försöka skicka bilderna som jag knäppte i egypten till rebecka, men nejnej, hotmail ba: "tyvärr blev det nå fel när jag skulle skicka dina bilder, men du kan ju försöka igen så jag kan göra dig ännu mer frustrerad! ihihihihihihihihihi"
Jag tror jag vaknade på fel sida av sängen idag, så tobbe kommer få det ganska jobbigt eftersom det är honom jag ska spendera dagen med idag! Vi ska gå på köpis och allt med... stackars gubben♥

Men nu ska jag titta klart på x-men sen blir det nog att äta lunch innan jag åker upp och möter tobbe på köpis! :)


Pusshejs!


snykking♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Heart emelie

utifall jag bajsar sönder den ena är det nog bäst att jag behåller båda faktiskt :/://

2011-12-29 @ 18:08:05
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda