I badet

Ligger i badet som sagt var, farmor och farfar kom hit tidigare och gav mig julklappar som jag bara var tvungen att öppna! ;D;D;D;D
I dom iallafall så låg det inte bara deodorant (av någon anledning så får jag det av dom varje år...) utan också en hudlotion och en shower gel, i det andra paketet så låg det en badrock!
Så då blev jag ju bara tvungen till att inviga ALLTIHOP! så snart ska jag;
1. Tvåla in mig i shower gelen
När jag klivit ur badet ska jag
2. Ta på mig badrocken
Efter jag torkat ska jag
3. Använda deodoranten
4. Smörja in min kropp med hud lotion så jag blir mjuk och fin

Så! Puss godnatt på er god jul


Kommentarer
Heart tess

Hahahah porrigt det lät!!

God jul på dig sötnooos! :D <33333333333

2011-12-24 @ 10:33:37
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda