suk

Åt nog en av de godaste frukostarna på länge idag!
Vaniljyoghurt med banan och jordgubbar!


och idag hade vi skolfoto! haha jag lovar att jag blundar på alla bilder... :( jaja, jag har vant mig vid att se UGLY ut på skolfoton :)

Sen efter skolan så åkte jag hem och började direkt att ringa olika reklam företag och kolla om dom tog emot APU elever, två gjorde det inte. Men den tredje sa att jag skulle ringa tillbaka på måndag! Så då har jag kanske ett APU-ställe (a)!!!! NICE

Men sen så åt jag och tobbe lite äppelpaj :D Men sen tog det slut :( Så då kom vi på att vi ville göra nypressad apelsin juice.... Så då släpade vi upp en sån maskin, skalade två apelsiner och mosade ner dom! Men så kom vi på att vi ville ha äpple i också! Så då mosade vi ner ett äpple, sen tog vi ett till äpple. Sen hade vi en halv vattenmelon också(som hade stått ett tag...), men så tog vi halva den och mosade ner! Ganska gott blev det väl....







Nu ska jag spela Sims 3!

Pusshejs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda