Adobe Illustrator...

Helo
Sitter helt ensam i en datasal nu!
Idag har jag haft Rörlig bild hela dagen typ, Började 9.25 (men jag kom liite försent pågrund av xtrafikSKIT som ändrar busstidstabellerna så man missar bussen!!!!) Men så hade vi liten genomgång innan Conni sa att vi skulle göra en egen film! Så då blev jag med Emelie! Uppgiften var att man skulle filma att någon/något hittade någon/något, och sen skulle man filma hur man blev av med den/det. haha så vi filma att Emelie tappade farten!! :') Kanske kan lägga upp den här någon gång ;)
Iaf, den blev väl den bästa filmen av alla eller hur Emelie??????? =)
Men sen slutade vi tydligen, så då passade jag på att gå till Göran! För att lära mig lite i Adobe Illustrator... och för att ni ska förstå varför jag behövde hjälp med det så måste jag gå tillbaka i tiden lite!
Imorse så ringde jag till Gästrike Reklam, tror jag att de hette.... För att kolla om jag kunde få APU plats där. och det fick jag!! Han sa också att dom typ bara jobbade i Illustrator... Så därför var jag tvungen att lära mig lite i det!

Men nu ska jag gå till mammas jobb för att sen följa med henne till Tatueraren! Hon ska nämligen tatuera sig.. ;)

Pusshejs!

Kommentarer
Heart emelie

joru, bästa filmen nånsin :D

2011-08-29 @ 21:23:49
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda