When I die, friends will go to my funeral, good friends will cry at my funeral, but my best friend will change my facebook status to "Chilin' with Jesus"

hallådär
sitter hemma nu och myser med söta hugo♥
har precis kommit hem från en underbar träff med lisa! :)
Igår när jag kom hem till henne, så gick vi direkt till närmaste pizzeria och satt där i ungefär en timme och åt och pratade gamla minnen!
Sen gick vi och köpte lite popcorn och läsk innan vi gick hem till henne.
Så vi spenderade kvällen med att kolla på en massa disney filmer! :D
Sen sov vi.. Sen vakna vi och fortsatte vi kolla! galet så många disney filmer hon har! ^^
Sen lite senare på dagen idag så sminkade hon mig innan jag åkte hem :)



så nu sitter jag här och väntar på att tobbe ska komma hit :)

Kommentarer
Heart lisaaan

vilken fin bloogg tildan :D

jaa mysigt hade vi ^^ hihi måste göras om snart :)♥♥

2011-04-18 @ 11:27:23
URL: http://justlisy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda